BAM start nieuwe informatiecampagne 'Vooruit met Antwerpen'
ANTWERPEN. Vandaag is de Beheersmaatschappij Antwerpen Mobiel of kortweg BAM gestart met een nieuwe informatiecampagne. Aan de hand van 5 vitale thema’s wil BAM de feiten over het belangrijkste infrastructuurproject in Vlaanderen, dat Antwerpen opnieuw mobiel en leefbaar wil maken, toelichten. Voor alle duidelijkheid, BAM bestaat uit mensen die de Lange Wapperbrug willen.
Met de slagzin 'Vooruit met Antwerpen' is de nieuwe campagne gelanceerd. BAM wil correcte, duidelijke informatie geven over het complexe dossier van het rond maken van de Antwerpse ring, een totaalproject dat Antwerpen opnieuw mobiel, leefbaar en verkeersveilig zal maken.
De vijf thema’s die door BAM worden benaderd zijn: fijn stof, veiligheid, mobilitei,t werk en leefbaarheid. Deze thema's komen aan bod in de lokale edities van de kranten, op ATV alsook op een nieuwe website vooruitmetantwerpen.be. Deze site gaat zaterdagochtend live.
BAM wil iedereen daarnaast ook persoonlijk informeren over wat de Oosterweelverbinding voor hem of haar betekent. Het gaat immers niet over een brug of een tunnel maar wel over een visie voor een mobiele, leefbare en verkeersveilige stad en rand. Een totaaloplossing die met het Masterplan Mobiliteit Antwerpen de best mogelijke, realiseerbare en betaalbare oplossing aanreikt. BAM zal dan ook actief deelnemen aan infoavonden en debatten bij verenigingen, (haven)bedrijven en scholen.
Dit dossier is cruciaal voor Antwerpen. Binnenkort is het aan de Antwerpenaar om zijn stem te laten horen. Die van BAM willen dan ook dat iedereen goed geïnformeerd is. (r.d.)