Nieuwe look voor Kringwinkel Den Azalee

SINT-NIKLAAS. Na meer dan twintig jaar heeft Kringwinkel Den Azalee een nieuwe huisstijl en nieuwe slogan. De kringwinkel heet voortaan gewoon ‘kringwinkel’. De nieuwe, moderne, kleurrijke huisstijl moet de kringwinkel klaarstomen voor de toekomst en nieuwe generatie aanspreken maar herkenbaar. De pijl in het logo verwijst naar de toekomst. De slogan ‘Wie kringt die wint’ is vervangen door ‘Opnieuw geluk’, wat verwijst naar opnieuw gebruiken, opnieuw dragen of opnieuw lezen.

"Kringwinkelen is vandaag helemaal hip. De wereld heeft nood aan minder nieuwe spullen. We willen iedereen inspireren om te hergebruiken. Het enige nieuwe dat Kringwinkel aanbiedt, is een nieuwe toekomst, voor voorwerpen en voor mensen", klinkt het. (mb)

 

Lees ook:

MELSELE. De Vlaamse kringwinkels starten morgen, zaterdag 30 mei, met de actie ‘Wereldrecord opruimen’. Doel van de actie is om 4 miljoen kilogram herbruikbare spullen op te halen. Wie...

Het nieuwe logo van de Onze-Lieve-Vrouw-Presentatie.SINT-NIKLAAS. Onder ruime belangstelling is gisteren de nieuwe huisstijl van de Onze-Lieve-Vrouw-Presentatie (OLVP) voorgesteld. De kiem voor de...

Het nieuwe logo van de landbouwraad, ontworpen door Wim Liekens.SINT-GILLIS-WAAS. Begin dit jaar schreef de landbouwraad een wedstrijd uit waarin gezocht werd naar een nieuw logo. Ontwerpen konden...

De kringwinkel van Ibogem zet zaterdag heel wat retrospulletjes in het uitstalraam.REGIO. Zaterdag 25 oktober is dag van de kringloopwinkel. Bij alle kringwinkels in de regio zijn er verschillende...

De huidige cover van het ledenblad van KB Kruibeke. Er wordt gezocht naar een nieuw idee.KRUIBEKE. KWB Kruibeke heeft een wedstrijd uitgeschreven rond een ontwerp vooreen nieuw voorblad of logo voor...

SINT-GILLIS-WAAS. De gemeentelijke landbouwraad van Sint-Gillis-Waas is op zoek naar een nieuw logo en doet hiervoor beroep op uw creativiteit. Het nieuwe logo moet de land- en tuinbouwaspecten...