Isolatieproducent Isover lanceert fotowedstrijd op Facebook
REGIO. Isolatieproducent Isover lanceert op maandag 15 augustus een fotowedstrijd op Facebook. Daarmee wil het bedrijf niet alleen meer volk naar haar facebookpagina lokken maar (ver)bouwers ook bewust maken van het belang van verstandige isolatie. Iedereen die voor 15 september een foto instuurt, krijgt sowieso een prijs. Daarna kiest Isover de vijf leukste foto's waarop de facebookfans kunnen stemmen wie er de hoofdprijs ter waarde van 500 euro waard is.
De fotowedstrijd 'Isoleren doe je van kop tot teen' is een verlengstuk van een reklamecampagne met een rillende vrouw met een warme muts en een topje. Hiermee wil Isover bouwers en verbouwers duidelijk maken dat niet enkel dakisolatie belangrijk is maar dat ook gevelisolatie de nodige aandacht moet krijgen.
Aan de fotowedstrijd zijn wel een aantal voorwaarden verbonden. Zo moet op de foto een geel attribuut (sjaal, kousen, muts, trui,...) staan. Geel is immers de kleur van de verpakking van de isoverrollen. Wie dergelijke foto heeft, maakt zich lid van de facebookpagina facebook.com/IsoverIsolatie en plaats de foto daar voor 15 september. Wie een foto instuurt, krijgt van Isovoer een gele muts, sjaal of bandana cadeau. Nadien kunnen de facebookfans stemmen op de vijf leukste foto's. Stemmen kan tot 15 oktober. De maker van de foto die de meeste stemmen binnenrijfde, wint van Isover isolatie ter waarde van 500 euro. (mb)
info: facebook.com/IsoverIsolatie