Mysterieuze slogan ‘We zien ulder geiren’ blijkt campagne van Jeugdraad Beveren (JRB)

BEVEREN. De voorbije weken dook in Beveren op verschillende manier de slogan ‘We zien ulder geiren’ op. De slogan werd steevast vergezeld van een QR-code die verwees naar een even mysterieuze instagrampagina. Vrijdag kwam eindelijk duidelijkheid: het was een campagne om de vernieuwing van de Jeugdraad Beveren in de kijker te zetten. Jeugdraad Beveren gaat voortaan door het leven als JRB en kreeg een nieuw logo.
Met de boodschap ‘We zien ulder geiren’ maakt JRB duidelijk dat er zijn voor alle jongeren in Beveren. In het nieuwe werkingsjaar gaat JRB zich meer richten op het bereiken van niet georganiseerde jeugd. De aftrap werd afgelopen vrijdagavond gegeven in jeugdhuis Togenblik met een vragenuurtje en een silent disco, een fuif waarbij de muziek niet door de luidsprekers klonk maar naar hoofdtelefoons werd gestuurd. (mb)